12 August 2011

berbuka berpada pada

juadah berbuka korang apa? aku kat kolej makan beli je. aku suka nasik kerabu yang ada jual kat bazar kat kampus aku. tapi mahal lahh. so aku prefer nasik ayam er nasik lauk lauk biasa ja kot. **jimattt ;))

kalau kat umah, mak selalu masakkan sambal udang. SEDAP. heheee. bytheway skrg aku realise yang aku tak makan banyak sangat. satu pinggan nasik dah cukup. lauk pun takda la nak cerewet sangat. udang, ikan goreng dan telur masin pun dah cukup. tak makan kueh pun dah kenyang gilaa  HAHA sebab apa tau? aku ni suka minum ayaq. hehe whatever ayaq, asalkan ada ais. yum3.. sebab kalau puasa, tak lapaq sangat pun sebenarnya, hanya dahaga. kan? sapa setuju, kembang kempiskan idung anda! haha.


kat sini, aku nak nasihatkan aku dan kawan kawan so that tak membazir di bulan yang mulia ini. mcm aku seorang student, nak keluarkan duit tu pikir dua tiga kali jugak la kan. hehe. apa apa pun management duit ni penting sebab kita taktau apa akan jadi masa depan kan.. kuih pun skrg ak tengok kecik kecik je tapi 4 singgit. dulu sebijik seposen je tau. okay aku akui harga barang dah naek. wua!! makin lama, makin tak meriah je kan makanan makanan yang dijual sekarang. dah macam INFLASI plak negara kita ni. huhuu

okay lahh, jaga diri semua. jangan nak ponteng ponteng puasa yaa :PP

No comments:

Post a Comment