27 September 2012

final semester five

aku ini sebelum ini sibuk dengan test,assignment,quiz, project segala bagai.
yang pasti semua itu dah berlalu.
aku lega.
dan sekarang, aku ini dalam musim study week.
1 oktober sampai 18 oktober aku bakal berperang dengan final examination.
lima paper je. JE? eh haha boleh tahan sakiiiiiiiiiiit laaah nak habiskan lima pon
but i will just try my best. my best. yeah.

think back, semester lima bakal melabuhkan tirai.
sem depan sem enam sem akhir. 
YaAllah cepat betul masa tiga tahun berlalu.

think back, aku harap apa yang aku korbankan selama ini berbaloi..
bukak facebook, tengok senior update pasal konvo bulan november ni, aku pulak yang merasakan nervousnya.
dengan harapan, aku jugak akan merasai detik itu, insyaAllah

aku doakan semoga aku dan engkau berjaya. fiddunya wal akhirat. aminnn :')

No comments:

Post a Comment