28 April 2013

You pi you vs uitm

Ehek. Second entry of today. Sj gigih nak buat entry petang petang boring Ahad cenggini.

Okay tajuk tak payah nak buat orang pening sangat. Nak cakap pasal UPU je pun.

Hujung march lepas, tarikh akhir apply upu nih sebenarnya. Tapi.. Memandangkan diploma aku ambil di uitm, so degree pun ingat nak further uitm jugak. Cepat sikit habis. Cepat sikit kerja. Cepat sikit kahwin. Eh haha. So kalau dapat upu pun maybe aku nak tolak. Aku nak penerapan uitm jugak nak uitm jugak nak jugak, eh! Heeee *ngada pulak

Kalau kata dpt upu UKM degree in math, aku boleh consider in shaa ALLAH. Kalau upu dpt yg lain, aku akan reject and sambung uitm jugak lah gamaknya. Uitm pn aku nak sambung degree in math jugak. Stats dgn actuaries sebenarnyaaa bkn pilihan hati sangat pun tapi kalau dpt bkn math? Wuaaaaa T_T

Makanya sekarang tengah belajar utk cuba menerima apa saja kemungkinan in future. Doakan aku dpt programme yang aku nak tau :') apa yang aku akan dapat mungkin Allah dah tunjukkan itu jalan utk aku. Aku doa selalu Allah tolong aku dan kawan kawan aku.

P/s: apa pun yang penting result sem akhir dip keluar 9 mei ni. Dlm lagi sepuluh hari cemtu. Lahaiiii nervousnyaaaa :'/

No comments:

Post a Comment