28 September 2013

Third week

Alhamdulillah. Dah masuk minggu ketiga aku belajar di uitm shah alam ni. Maaflah lama tak posting any post. *mcm ada yg nak baca ja blog ni HAHA.
Busy. Life toughs. Life is hard. Ini ujian dan dugaan dari Allah. Ujian degree. Takda benda yg senang sebelum nak senang. Aku mengerti dan aku akan tetap terus ke hadapan. Dengan harapan dan doa, aku kuat ngadap hari hari mendatang.
Environment degree as compared to diploma memang jauh berbeza. Susah nak terangkan, should've gone all these moment by yourself, kot? *sebenarnya malas nak explain sesatu apa yg bbeza sgt tu.
Above all, this is what I asked for, this is what I wanted. Praying that Allah will help me through this survival insyaAllah. Wish me luck! :)

1 comment:

  1. Takpa. Aku ada nak baca hg punya entry! kahkah. Mmg byk beza weh tapi kelebihan students dip,kalau esaimen depa paling mantop! ^^

    ReplyDelete