29 January 2011

hari pertama cuti

sekarang mid sem break
sempena cuti raya cina
hoyeahh ! im homeee
semalam dah sampai rumah 
tapi bru sekarang nak update blog , heeee

saya terkejut
ops!
haha
parents datang amik dengan kereta baru
ViVA elite , not bad lahh



comel gak kott
heeeee
macam biasa no plat kenderaan yang famili aku ada 
suma nya 7335 haha
apakah no plat kereta aku nanty ea?
patot aku ikut famili aku nye nombor
or
beli no sendiri macam AN1592 ke? HAHA
itu aku cuba letak nama aku sebenarnya
ANIS92 

[ stop pasal kereta ]

balik rumah dah makan free
aku start dari semalam asyik melantak makanannn makanann kat dapo
wa! takut gemuk!
tapi makanan tetap akan dimakan , besala orang tak sedar diri memang macam ni!! HAHA

study?
aaaaaaaaaaaaa
sat laaaaaaaaaa
nak rehat rehat dulu
tengok la esok lusa stady laa kalau rajin heheee ;))

No comments:

Post a Comment