01 January 2011

selamat tahun baru && selamat malam

yay ! dah tahun 2011
tahun 2010 -----> R.I.P
hehehe
for sure , the worse year is 2010 .
sebab aku break up dengan orang yang sangat aku sayyyang .
&& banyaakkk lagi ahh kesedihan dari kegembiraan 
tapiiiiiiiiii ok  aaah . tak payah tangkap leleh .
yang pasti , suma tu kenangan yang tak perlu aku ingat . 
buat apa sedih kan ? heee . okay sila gelakk HAHAHAHAHA
hoho.. this year i'll be me.. heeee




azam tahun baru ? soooo the banyak laaa azam aku
top three nye ialah :


1 - nak kurangkan melantak makanan berat waktu malam sebab orang kata tak elok


2 - nak lebihkan study (cece . ni paling takleh blahh ) , aku tau aku tak boleh stay up malam , so alamatnya takleh tidoqq siang langsung ah . haha kantoi tidoq siang hariiiiiii especially petanggg , sebab orang kata tak baguihhh


3 - nak kurangkan keluar outing lahh lantas tidak mahu lagi membazirkan duit bayar sewa teksi , sewa kereta sewa ( see , aku suka ckp indu HAHA ) && train la bagaiiii sebab nak kumpul duittt banyakk2 sebab orang kata simpan duit tu baguihhhh HAHAHA

pe barang laa.. suma nya 'orang kata'.. aku buat sebab orang ka?.. hehe tak jugakkk , tu suma sebab aku da pikiaq baik buruk dia , pengajaran dari sem 1
yayyy ! dah nak masuk sem 2 aku . dah tua . dah senior . hehehe :)

okayyy ni jaa azam azam yang aku berazam pada tahun 2011 . yang sampingannya ada laa jugakkk , nak kurus , nak jadik sopan , takmau online sangat ( hahaha tetttttttttt ) , harappp2 aku berjaya 2011 ! okayyy thennnnn












SELAMAT TAHUN BARU , HAPPY NEW YEAR tuk sumaaaa orang di dunia ! hahahaaaa . sayyyang suma orang satu duniaaaa ! erkk.. heee take care :)

No comments:

Post a Comment