07 March 2011

DINNER FSKM UiTM ARAU 2011

weeeee~ this time, aku nak cita pasal dinner aku semalam.
bukan malam ni tapi semalam.
terlambat update atas masalah2 yang tak dapat dielakkan. heeeee


dinner ni best gak r. dress tema CEO.
aku tak ikut tema sangat pun. seriously, takda mood nak melaram . hahaha!


malam ni jugak aku dapat sijil anugerah dekan sem lepas nye final exam en.


=)


penuh rasa syukur aku dgn usaha yang tak seberapa sem lepas. Alhamdulillah :)



part best pasal malam dinner ni yang aku ingat..
time acara cabutan bertuah r..
dia nye cara laen dai yang laen, that's why aku suka..
mula2 before masuk hall, deorang bg kertas and kena tulis nombor tepon msing2 atas ketas tu..
then at the moment nak umum sapa yang bertuah tu..
dia akan pick up one kertas and call nombor yang bertuah tu.
kira masa tu fon sume tak silent ahh..
sapa yang bertuah, fon dia akan ringing.. weeeeeeeee~
best kan?
tp tu ahhh, dah nama pun cabutan bertuah, aku memang susah sikit r nak dapat...


hahahaha.. nothing special.. just tengok lah gambar gambarrr yang ada...
malas nak story pepanjang. esok kelas kul lapan pahgiiiii. waa!! malas nyer. er




qila and me =)

me and asmahani hnny =)

takda motif.. =)

from left : qila , me , iylia , eleena , hnny


hehehe.. nyete all!! :)

No comments:

Post a Comment