02 October 2011

nota hati

orang cakap manisnya bersahabat bila saling menolong, mengingati, berkongsi, dan mcm mcm lagi lahh.. somehow kita rasa friends are everything to us.. sampai ada yang sanggup ketepikan kerja kerja peribadi dia sendiri.. tapi sakit bila diIGNORE pun boleh tahan sakitnya.. tu la apa yang aku rasa sekarang.. sapa tak down kan tengok kawan kawan ramai fly sana sini..tp aku terperap ja kat bumi Perlis ni..wua! I know life must go on..and aku percaya suma ni ada silver lining nya..aku ada gak impian nak pursue studies overseas..maybe some other times..i hope sooo..huhu..
















notes for some of my friends...
Buat sahabat yang dikasihi..selama ni aku sayang kau sbgai kawan rapat aku..but now aku rasa tak lagiiiiiiii..sebab kau fly  jauh jauh langsung tak bagitahu aku kan..dah la..mcm ni ke kawan..but seriously aku still hormat kau selama ni and aku tahu jugak kau pun perlahan2 dah ketepikan aku kan?..apa ni..kau agung2kan ukhuwah fi sabilillah tapi apa yang jadi skrg?aku tak tahu kenapa kau sangat sangat mengenepikan aku.SERIUOS AKU TERASA.aku memang sangatttttt kecewa dengan apa yang kau dh buat..dulu sorang berani buat macam ni, sekarang semua ikut buat mcm ni-pergi jauh jauh tak bgtahu aku..at least bgtahu..ntah la weh..korang jangan la underestimate dengan aku..aku terkilan sangat sangat..kalau semua dah lupakan aku, mungkin aku tak kan lagi kacau anda semua semua. hmm  mungkin takda yang terbaca post neh tp ak tetap nak mintak maaf kalau lepas ni aku dah tak mcm dulu lagi, dan aku akan jauhkan diri aku dari kau kau kau dan kau, halalkankan makan minum aku, maaf atas segala salah dan silap , bye past friends:”( Assalamualaikum.




        

No comments:

Post a Comment