23 May 2012

taktahu

Aku:weh,nak p tengok wayang bila?

B:taktau.

Aku:nak p mall dengan apa ha?

B:taktau.

Aku:ok.kita p tengok wayang esok naik bas.

B:eh,kita p minggu depan la.aku ingat baik naik beskal,pon best

Aku:*#$!%@/"+.,..


Aku (bukan nama sebenar) merasakan hatinya sangat panas tiba tiba. Lantas membatalkan hasratnya untuk keluar langsung. Baik duduk rumah pasang laptop layan battleship bersama-sama adik perempuannya, without hesitation.


Sedar atau tidak, perasaan apabila bertanya kan seseorang tapi jawapannya dah mcm apa dan bila diberi cadangan lain dibantah mentah mentah oleh seseorang tersebut yang tadinya asyik no idea sangatlah 'awesome'. Rasa nak hentak kepala sendiri dekat bantal biar retak seribu (oh tidakkk!)..


P/s:You better be prepared.express ur idea slowly until one can understand, if you have one.no regret if things are not like what you want it to happen.


#no mad,no offense,but do take note#


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment