09 May 2013

bye diploma!

ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH

ini lah perkataan yang aku dapat ucapkan lepas baca emel pagi. katanya pukul tiga pagi result masuk inbox emel tapi pukul satu pagi mcm tu dah masuk daaaaah. thanks UiTM and congratulation sebab buat sistem yang perfect every semester for us to check the results. awal awal sem satu dulu ada jugak la heavy traffic bagai, ye lah semua menumpu kat satu portal je kan. hehe!


Alhamdulillah, i've been completed my diploma studies. sebelum ni makan tak kenyang tidur tak lena (propa sangat, padahal makan bertambah, tidur nyenyak je harihari HAHA) . and today no more worries. parents pun happy, my friends pun happy, lecturers happy, family members pun happy, yeah i am a happy girl on earth (gitew). it's worth it sebenarnya ambil diploma, nak nak ambik kat uitm since degree nak masuk bidang lain tak sama macam diploma pun, isokayyy. studies have no limit here. weeeeeeee.




and this is my result for last semester. and sumpah tak percaya I can pass on ODE punya subject but since Sir Raja bagi B+, thankyou sir!! dengan carry mark yg low (my bad), subjek ni bagi a little bit pressure la utk aku perform masa final. dengan final nya yang susah. fine la, aku redha kalau pass pun dpt C je kot. tapi bagi B+. Ya Allah, sangat sangat tak sangka! nak nak dapat dean list on this last semeter! ok bukan nak bangga tapi just untuk sesiapa yang rasa low motivation on studies, jangan give up! teruskan usaha and you'll pass with flying colours (tengah bayang pensil colour Luna menari nari di awangan k merepek). 


kesimpulannya, aku bukan lah ANC. hanya biasa biasa. Dekan pun masa tahun pertama ( sem 1 dan 2 ) & tahun ketiga (sem 5 dan 6). Tahun kedua kantoi haha banyak main kot. tapi alhamdulillah dapat cgpa 3.50 above. aku dah la anak JPA ewahh memang kena maintain pointer pun haaa. Apa pun, aku bersyukur lah dua kali tak dekan since kalau tak dekan satu sem je mesti aku frust gilaaaaaaaaaa kan yelahh satu sem je kantoi kalau tak dah dapat ANC. uhuk3. and overall result aku pn paling low penah dapat C+ je. tu pun sekali je dapat C+ masa calculus II semester tiga yakni zaman blackout eh zaman kegelapan. hanis tak payah nak berpolitik sangat dalam blog. HAHAHA


okaylah. panjang pula tulisan kali ini. 
nanti lah nak cerita pasal kawan kawan dan uitm.
tetiba rindu semuanya di uitm arau itu.
sekali degree dapat arau lagi. 
omgeeeee. sapa tak nak keluar. 
sapa taknak berkembang.
bagilah dapat mana pun. 
aku pikir nak belajar je.
cepat habis belajar. cepat kerja.
cepat kahwin. eh.
cepat balas jasa ibu bapa.



Okaaaaaaaaaaaay SALAMA'LAYKUMMMM.. 


No comments:

Post a Comment