07 May 2013

Kawan baik

SalamAlaykum
Everyone of us mesti ada one friend that you can trust and you can ask to go anywhere. I do have one. Setiap kali aku ajak dia ni pergi memana, jarang lah dengar jawapan tidak dari mulut dia. sepuluh kali ajak ada la dalam sekali dua je taknak. tu pun sebab ad hal tak dapat dielakkan. Sampaikan selalu jugak dia kata 'hanis hang ni selalu ajak aku buat benda benda yang aku tak pernah buat'. Tapi takdelah benda tak elok pun, cuma aku duk ajak dia pergi alor star, gua kelam, langkawi, lepak cmart, ajaq makan soto, nasik ayam madu, tutti frutti haha! Aku ni dah la hantu soto. Memang dia ni selalu teman aku. Habis sem enam, buat parttime kat Msam Kangar pun aku ajak dia. Hehehehe!


She's one of the bestfriends I ever had. Dia tua setahun. Tapi aku tak pernah panggil dia kak, memain kat fb waksep penah la panggil dia kak. Haha kami kenal pun masa dah tengah tengah part five since dia start masuk kelas aku :p


Pernah sekali dia ajak makan sup daging tulang siam kat kedai mak dia. Seriously cakap, sup tu sedaaaaaap sangat!  And she kept reminding me 'hanis, org kata kalau ajak kawan makan daging, persahabatan tu tak kekal lama' tapi bagi aku, tu hanyalah kata orang. Aku percaya pada takdir Allah. Aku pun bukan jenis cepat nak putuskan hubungan kawan kalau tak suka. That's not me. Tak baik putuskan hubungan persaudaraan. Aku doa persahabatan kami kekal sampai syurga :')




And dia, Annuur Farahim Binti Zainol . Kalau salah eja, maafkan aku. Aku selalu fail bab eja nama dia ni hahahhaha! *my bad* *lemah daya ingatan*


us.






memasing macam duduk jauh je kan.
padahal dedua kat perlis je pun! ahahahhaa

No comments:

Post a Comment