20 July 2013

Hye degree

Alhamdulillah. Result degree dah keluar semalam. Semalam keluar, harini baru nak update blog, inikah blog yg dikatakan diari kehidupan? Biasalah lari timeline sehari dua. Kehkeh nama pun hanis. Suka sangat buat keja lelambat. Hm apa aku mengarut ni. Orang dah nervous nak tau cita result degree haha. Konon lah ada yg nervous padahal takda sapa nak kisah pun kan. Sapa jelah yang ngusha blog aku ni? *sedih sesaat.

Okay. Alhamdulillah aku dapat tawaran sambung degree.

SARJANA MUDA SAINS (KEPUJIAN) MATEMATIK dekat uitm shah alam barang sementara dan sambung di uitm negeri sembilan sehingga tamat.

And this is my first choice. I am glad I get it tp tempat nya agak jauh di SA. Maklumlah, never been studying outside Perlis. Tapi yang penting, restu keluarga dan sahabat handai aku mmg dah ramai di area selangor sana so tak takut sangat insyaAllah harap boleh survive dengan cemerlang, doakan aku.


Ingat lagi, dulu masa pindah pegi smkap masa form four. Dpt aliran akaun cemtu, mati matian tanak pergi. Nak pure science. Sekali dah masuk degree, fizik kemana bio kemana kimia lagilah kemana. Aku pegang pada admath je. *hm rindu kimia. Ok by the way, dengan diploma yg akaun aku tak berapa nak mahir tu, degree ni pulak minor akaun. Dah padan ke muka lah pasal kalau dari sekolah ada basic akaun kan best. Haha. Tp dah terlambat. Redha jelah. Positively think that ini satu cabaran utk diri aku utk buat yang terbaik. Aaamiiiin.




Sekian sahaja. Dah nak dekat maghrib ni. Salam 11 Ramadhan. Kejap betul masa berlalu. Hehe till then, assalamualaikum.. :)



My degree result :)



My degree application ^.^

No comments:

Post a Comment