18 May 2012

7 benda aku buat bila bosan

Ini haa aku listkan benda paling wajib buat bila bosan

Online, tidur, baca buku, baca paper, makan, joging, tidur, buat math, kacau orang, melukis, makan, shopping, kemas rumah, memasak, online, shopping, buat kek, berenang, menjahit, buat bodo, main game kt phone, buat kek, kacau orang, makan aiskrim, main game kat phone.

Jadah apa aku merepek kat atas ni haha! :O



Dragon ball ada sepuluh biji sebenanye. (Dragon ball ada berapa senanye eh?aku konpius) Wakakaka. Eh benda aku wajib buat yang aku listkan kat atas ni sebenye ada 7 je. Yg sekali je tu semua propa. Setiap benda yang ditaip dua kali tu la yang betol sebenarnya :p Haha tak bermaksud nak memainkan perasaan sesiapa k. Please jangan terasa. Hikhikhik. Love <3 meh nk belanja choki choki.





P/s:mohon maaf atas kesabaran anda yang teruji oleh sy ;) jgn marah marah nnt cepat tua. Hihihiii :D

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment