11 May 2012

7 benda yang aku tak gemar

For the consecutive seven days, i will update on seven things that i want to write about. Memandangkan i dont know what to write on this blog so aku mengisi masa lapang dengan sebaik mungkin.  Cuti lagi sebulan woo. Hehe!


As for the first day, as for the title you read about kat atas, i want to write about seven things that aku tak berapa gemar, tak berapa suka. Konklusinya kalau it happens secara nelampau memang boleh sampai tahap benci. Oh hoi.


First is aku sikit pantang when i am having my meal incredibly enjoy nyam nyam nyam sampai nak tambah nasik tiga empat pinggan and at a sudden, orang yang dok semeja dgn aku sendawa dengan kuat. Orang utara panggil belahak. Haha. Apa pun, mati selera makan aku on the dot! Cukup lah, malas nak tambah nasik da. Cukup!


second is aku tak suka bila ada orang assume aku this and that padahal  benda tu tak betul and orang tu yakin seolah olah rapat dengan aku tapi sebenarnya langsung tak. Eh? No offense. Hew hew hew


Third is aku benci menunggu. Jangan membuat aku tertunggu bila berjanji. Sekali aku panas, aku akan bermasam muka. Haa i hatr waiting!


Fourth is aku tak berapa gemar buah durian. Maaf. Aku dulu suka. Sekarang tak lagi. Entah lah kenapa. Makanya, kalau dah tahu aku tak suka durian, jangan semawa aku makan tempoyak k. Haha


Fifth is aku tak suka makan ubat. What i mean is, ubat tablet. How pathetic i am i will just stay and relax. Seriously kalau da tak tahan sangat aku akan bancuh panadol soluble. Hehe. I can cry kalau kena paksa makan ubat. -.-


Sixth is aku tak suka bila ada orang kacau barang aku. Kacau mean ambil barang aku without permission and the barang rosak and tak berganti mahupun memohon maaf pada aku. Da la aku ni tak pandai nak marah orang depan depan sbb i will end up crying by myself. Haha!


Seventh is aku tak suka lipas. Oi lipas aku tak suka tengok kau. Jangan dekat dengan aku eh, pleaseeees?!


P/s: hikhikkk. Itu ja yang aku dapat ingat pn. So, perkara yang aku tak suka mungkin kau suka. Kita lain. Kita tak sama. Pernah dengar, rambut sama hitam hati lain-lain? :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment