05 June 2012

aku rindu #1


Assalamualaikum!

Sebelum aku mula sibuk belajar, moleklah kiranya aku merindui budak kecik ini. ecehh bunyi seperti tak ikhlas nak rindu tapi hanya Tuhan yang tahu. rindu gilaaaa. walaupun aku tahu budak ini langsung tidak merindui aku -,-

Mak sedara aku yang mengasuh dia ni. so sepanjang aku berada di kampung, akulah yang banyak mengasuh dia. eh. haha bukan apa, aku suka budak budak walaupun budak budak tak suka aku pun. REDHA. 

Dalam phone aku penuh gambar budak ni. dah stay dekat perlis ni, tengok tengok balik gambar dia buat aku rindu. dia ni photogenik. aku bukak camera ja terus buat gaya model 20-an. hihihiiii :DD 

Dia ni kalau nampak aku pegang henpon, cepat je datang sebelah aku dengan lenggang lenggok nya nak main engwyyy berd. angry bird ja lah. lepas tu dia suka main talking tom, talking pierre dan segala talking yang ada dlm henpon aku. 



inilah diaaaaaaaaaaa


hai nama saya ain :p saya suka main talking pierre gilaaaaa gilaaaaa








dia akan pandang aku camni bila aku tak bagi dia main phone.
sebab kadang kadang batery nak habis (batery samsung cepat mati)
kadang kadang aku malas nak layan dia. kakakakkaa *gelak kejam*






ok takpe taknak bagi phone takpe.
ayuhhh kita makan yum yum yum 





yeah si ain ni memang kuat makan orangnya. jangan pandang pada saiz badan. kecik bukan sebarang kecik. kelapa yang orang parut pon dia kata yum3. apa punya taste lah engkau. aku bagi pisang, habes. aku bagi peneram, dia mintak lagi. aku makan nasik, dia mai dok tepi padahal beberapa minit yang lalu dah makan nasik. Ain, jangan ikut perangai kakak hanis ni ea. (sebenarnya dia panggil aku achikkkkkkkkkkkkkkkkk!)





pepagi aku salu je bangun lambat sikit daripada dia. ah. lambat sikit je, takpa kan?.. haha.. pestu nampak aku turun dari tangga


ain : achikkkkkkkkkkkkkkkkkk!
aku : hai selamat pagi
ain : anoenioaa nioe aaaa niiiiii
aku : jom makan!
ain : ayiie nu aaa ciiyaa neyyyy
aku : pegi tido please ain?

*inilah ain. berumur dua tahun lebih tapi tak mampu bercakap secara normal lagi. beradik semua kat kampung memang panggil aku kakchik. tapi syukurlah, dia mampu panggil aku achikkkkk. pon boleh! haha












cecepat membesar ye ain. cecepat gak bole bercakap terus. haha
achik da jarang bole nak jumpa ain lepas ni
bila agaknya kita bole main lagi kan




sebak.


*ok nangis*







No comments:

Post a Comment